lazimlikla baslayin bence.ben oyle basladim.alarm kurmusdum yarim saatde bir sonra 1 saatde bir.alarm calinca elinden tutub kosuyordum tualete😄oda sevinerek gidiyordu baslarda tabi.zorlandigin zamanlar olacak maksimum sabrli olmalisin ve gerilme.bunu ya simdi ya sonra zaten yapmali.ve bunu yapan ilk anneler biz degiliz basaramam diye bisey yok.hersey anneden asili