4 gün sonra 4. Ayımızı dolduruyoruz 4. Ay ayağı başlayalı 3 gün oldu başladığı günden beri gece 1 kere kalkıp emen bebeğim 2 kere kalkıyor sizce gerçekten ataktanmı yoksa böylemi olcak 9:30 da gece uykusuna geçiyor gece 1 de kalkio sonra 3 te sonra sabah 6:30 da kalkıyor ataktan önce 9:30 da uyur gece 4 te emip yatar sonra 6-7 gibi kalkardı 😟