Benim 2 ay 8 günlük ama aynı süreçten geçtiğim için yazmak istedim. Ben de sezaryen doğum yaptım ve sütüm yetiyor diye düşünmem üç haftamı aldı. Günde bir iki kere mama veriyorduk. Onun dışında bol bol emzirdim. Zaten sık emzirmenin gerektiği bir dönem. Kendinizi sütüm gelmiyor diye yıpratmayın, zor biliyorum insan ister istemez stres yapıyor. Ama en olmadı mamayla devam ederim, yeter ki o doysun diye düşündüğünüzde stres seviyeniz azalıyor. İlk günler zor ama inanın kolaylaşacak 🌸