Aralıkta doğum yaptım 40 çıkınca adet oldum ilk 6 ay cerazette kullandım bu süreçte hiç adet olmadım. 6. Ayda sütten kesince(mecburiyetten) cerazetteyi bırakıp yassmine başladım. Adetin ilk günü başladım normal adet oldum bitti 10 gün geçti tekrar adet oldum. Ve hala kanamam var bugün adette 10. Günüm doğum sonrası böyle olması normal mi yaşayan var mı? Hastaneye gidicem ama randevuyu bekliyorum