17.5 aylık bebeğim gece sürekli emzik emmek istiyor. Ağzından çektiğim an başlıyor ağlamaya derin uykuda olsa bile. Emzik leş gibi kokuyor sabaha kadar ve acıktırıyor. Gece bir kere mama vermek zorunda kalıyorum bu yüzden ama yine acıkıyor. Emziği şimd çekim dedim ağzından o nasıl koku öyle Ya. Avent bu arada emzik , diğerlerini eme eme eskitti 2 ay oldu alalı. Nasıl bıraktıracağım bu emziği. Emziksiz de asla uyumuyor , çekince de bağırıyor. Bir de şappur şuppur emiyor sanki çok lezzetli birşey yiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Gece sesine uyuyamıyorum. 6 aylık da hamileyim. Kardeşinde görünce kendi de geri ister mi onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️