Elisaninannesi35 Benim kızım bu ara çok sık uyanıyor , doymuyor desem çok uzunda emmiyor ağlamaya başlıyor ve emziriyorum bı iki dakika emiyor geri dalıyor uyumaya, bu normal mi ? Hemen hemen 2-3 saate bir …
alparslan_ve_annesi Elisaninannesi35 sıkıntısı var demek ki sizde rahatlıyor son zamanlarda olduğuna göre normalde gece uyanmamasi lazım çünkü
Elisaninannesi35 Deletedmom5284 bu ayına kadar dediğiniz gibiydi sabah işe giderken uyandiriyordum kendim , belkide alışkanlık haline getirdi bı sure emzirmeden pispislamayi deneyeceğim
Mermaiddd Her bebek farklıdır canım benimki 8 aylık bir gece deliksiz uyumadı şu saate kadar.her gece uyanıyor ve dediğin gibi bir iki dk emiyor.
Elisaninannesi35 alparslan_ve_annesi evet biraz rahatsızdı , ama şuan için iyi… Rahatsız olduğu dönemde ben alışkanlık haline getirmişte olabilirim çünkü uykusunda ağlamaya başladığinda direk kendine gelmeden memeye aldığımda susturabiliyordum , kendine gelince çok uzun süre ağlıyor ve uyumamak için direnç gösteriyordu …