Bmaidil12 Norveckizi bende aynı tarihte yaptırdım açarak yaptığı için bana kasıma kadar idare eder bu saç kasım yada ekim gibi tekrar yaparız demişti zarar görmesin demişti
Norveckizi Bmaidil12 tekrar ne yapacak Ombren aşağı iner tekrar yukarılara alırız diye mi dedi acaba Yoksa aşama aşama açmış olmak için mi demisti
Bmaidil12 Norveckizi tekrar açıcam bn o yüzden öyle dedi dip boya yaptırabilirsin rahatsz olursan. Ama açmak için ara lazım dedi