Ben de tam tersine tanık oldum. Kovidden önce de hastalık vardı öksürük vardı hepsi. Hem de o kadar ağır geçirilirdi ki şuanki kovidi insanlar nerdeyse hissetmiyor bile. Ben bi hasta olurdum bi hafta ciğerlerim yerinden çıkacak gibi öksürürdüm. Şu ara gene arttı çevremde hatta evimde herkes pozitif çıkıyor ama belirtiler çok çok basit. Yeğenim bi kere ateşlendi geçti bida hiç olmadı. Hala karantinada şuan. Ablam geçen ay oldu eklem ağrısı oldu test yaptı sonra hiçbir belirtisi olmadı. Kaynanam oldu yakında o da iki güne atlattı.