Busebe Bebeğimm kolik olduğu için almıştık kucakta sallamaktan yorulmuştuk artık ama asla ve asla kullanamadık 1kere bile oturdugu olmadı.şimdi 6 aylık yerlerde yuvarlanıor 😂 o yüzden satıyorum 😊😊 prego 4035 galaksi diye geçiyor araştırabilirsiniz