Ozlemmay Kızlar bebeğim 3 ay 6 günlük birkaç gündür gündüzleri çok mız mız ve sadece 1 saat uyuyor :( çok yoruyor bu durum beni napsam uyumuyor 3. Ay atağı mı geçiriyor acaba bilgisi olan var mı?
Dileksadan Ozlemmay gece uykusu nasıl benim bebegimde 3 buçuk aylık gündüzleri 1 saat uyudugunda şükrediyorum genellikle 20 dk 30 dk uyuyor ama hep bu şekilde gece uykusuna geçtiğinde ise 4 saat uyuyabiliyor kesintisiz.
milletsanaseymiolacak Ozlemmay merhaba aynı postu şimdi paylaştım 3 aya 4 gün var bir hadtador huy değiştirdi uyumuyor emmek istemiyor 🥹 sizin geçti mü acaba bu durum
Ozlemmay Dileksadan hadi ya 🙄 sizde de aynı durum demek ki çok tuhaf ama 3-4 gündüz uykusu yapan bebek şimdi 1 saat zor uyuyor 😐 geceleri güzel uyuyor çok şükür
Dileksadan Ozlemmay gunduzleride mı 3-4 saat uyuyordu ? Benim ki 2 saatte bir yarim saat bazende dedigim gibi 1 saat uyuyor ama bu zamana kadar gündüz uykusunu hiç 3-4 saat uyuduğunu görmedim
Ozlemmay Dileksadan 3-4 kere uyuyordu sabah ve akşamüstü yarım saat öğlen de 1-2 saat uyuyordu şimdi gece uykusuna geçene kadar akşama kadar yani tüm gün boyunca 1 saat anca işte
Dileksadan Ozlemmay şimdi anladım canım ben ilk başta her uykusunda 3-4 saat uyuyor sandım sen toplamini soylemissin🤣 uykusuzluk buyume atağı olabilir canım bizimkide daha yeni yeni güzel güzel uyuyo önceden 10 dkyla uyanirdi
Dileksadan Ozlemmay hayır öyle değil gündüzleri 2 saate bir uyur mesela 1 kere 1 saat uyuduysa diger saatleri 30 dk 20 dk gibi uyuyor ben sadece kesintisiz 4 saat uyumuyor demek istedim
Bebiss12 Benım bebeğim de 3 ay 10 günlük iki gündür gunduz asırı mızmız dogru duzgub uyumuyo uykusuzluktan gözleri nası kızarıyo ağlıyo emzırıyorum yataga koydugum an gözlerını açıyo artık kafayı yıcem
badiss66 3 ay 7 günlük kızım Doktorumuz son kontolde gündüz uykuları azalmaya başlar dedi gerçekten de öyle oldu eskisi gibi uyumuyor uykuya geçerlen mızıldanıyor sanırım normal sakin olmakta fayda var
Sara1904 Ozlemmay başlarda daha tazzikliydi ona rağmen içerdi şimdi kafasına göre genelde gündüz almıyor memeyi umarım geçici bir süreçtir
Ozlemmay milletsanaseymiolacak merhaba evet çok şükür geçti siz yine rutininde mene teklif edin uyku saatleri de aynı şekilde zaten ismedikleri zaman ne yapsak da kabul etmiyorlae 🥲 ama geçici bunu hatırlayarak stres yapmayın.. her ay büyüme atağı geçiriyorlar vallahi zor işimiz şimdi de 4. Ay atağı yaklaşıyor 🥲🥲