kuzey-21 doğduğundan beri mamayla besliyorum , anne sütünü zar zor 3 4 defa almıştır ama bebeğim sizin bebeğinizle aynı hatta belki daha fazlası her gören Allah sana güç kuvvet versin dualarını ediyor 11 buçuk aylık bu arada 😂 bence sadece mizaç, karakter , huy mamayla onunla bununla pek bir alakası yok bu işin