Hanimlar kizim 21 aylik normalde besiginde kendi uyurdu son iki haftadir kucagimda uyuyor derin uykudayken bile hafif kipirdasam hemen kendini kasiyo besige koyacagimi anliyor ama bizim yatagimizda yattiginda sorun yok asla dokunamiyoruz kipirdayamiyoruz. Babasiyla oyle yapmiyordu babasi kucagina alip biberonla sut verip besigine koyardi kendi uyurdu bugun ilkkez babasina da aynisini yapmis ? Sizce sorun ne ?