Merhaba arkadaşlar sürekli beni kaygılandıran bi konu var oğlum 3 yaşında yakınımzda 2 kuzeni var 4 yaşındalar sık sık bir araya geliyoruz ama asla oğlumu aralarna almıyorlar yok sen kokuyosn ki asla öyle bişey yok. yok oynayamıyosun sürekli bahanelerle çocuğu dışlıyorlar. Oğlumda aksine onlara aşırı düşkün ve çok güzel oynayan uyumlu bir çocuk gözlemliyorum asla ters bi hareketi yok bi odaya girip çocuğun yüzüne kapı kapatmalar neler neler. Çocuğu uzak tutamıyorum pakolojisinin kötü etkilenmesinden, travma olmasndan korkuyorm. Çocuk bunlar çok abartyosn ilerde anlaşırlar falan diyorlar ama o zamana kadar çocuğumda nasıl bi etki bırakır bilmiyorm benzer durum yaşayan var mı ben mi abartıyorum😢