Selam kızlar, oğlum inanılmaz hareketli bir çocuk her gören Allah sana sabır versin bu çocuk 10 çocuğa bedel diye söylüyorlar artık alıştım hareketli olmasına gerçekten Allah bir şekilde sabrını veriyor. Fakat son 15 gündür inanılmaz bir kişilik değişimine uğradı yaşıtlarıyla asla anlaşamıyor. Sürekli saçlarını çekme, kafalarına oyuncak fırlatma, ellerinden herşeylerini alma gibi hareketler yapmaya başladı. Ne kadar yapma etme desemde bu durumuna engel olamıyorum. Bu yaptıkları normal mi sizce psikoloğa götürmem gerekir mi.