3509 Bebeğim 15 aylık doğduğunun ikinci günü nöbet geçirdi sadece başkada geçirmedi biz sünnet yaptırsak bi sorun olur mu salı günü sünnetimiz var tavsiyelerinizi merak ediyorum
Annelinkooo Yani epilepsi olduğunu doktpra söylediniz mi. Onay verdiyse sorun yoktur zaten. Doktpra sormanız daha doğru olur.