Poyrazduygu Kizlar daha oncede post actim istahsiz diye bu istahsizlik disinda birsey sanki agzinda bekletiyor cignemiyor yutmuyor sonra bakti cignemeli birsey agzindan disari atiyor bu huyu n3zaman gececek yasayanlar varmi neler yaptiniz
kuzey-21 Poyrazduygu şu sıra benm oğlum da da var aynı durum. 17 aylık. Yaklaşık 1 aydır falan var. Şimdi de ara sıra yapıyor. İştahı için doktora gidin şurup veriyor. Dişten kaynaklı bizimde iştahımız gitmişti şurup yazdı bugün kullanmaya başladım
Poyrazduygu kuzey-21 canim agzinda bekleyip atiyormuydu cignemeyi unutmua gibi puturlu geldigini anladigi an atiyor tel izletiyordum yerken bugun izletmedim yemedi birswy zorlamadimda ama hic aclikta hissetmiyor eline verdim birseyler heryeri batirdi ama bi lokma yutmadi aldi agzina atti aldi atti seninkide boylemiudi bizim doktorumuz ilac sevmeeigi icin vermiyor istahsiz cocuk ne yaparsan yap istahsiz olurmus
kuzey-21 Poyrazduygu aynen ağzına koymamla olduğu gibi çıkartıyordu. Ama benm bebeğim yiyordu bi ara böyle yapmaya başladı. Bazende çiğneyip çıkartıyor. Bizimde alt köpek diş çıkıyor 2 si birden aşırı iştahsız onun için şurubu kullanıyorum faydası olacak mı bakalım. Aslında evet iştahsız hep iştahsız derler ama umarım öyle olmaz. Yemeyen çocuk gerçekten zor insanın aklı kalıyor aç mı nasıl diye.
Poyrazduygu Internette bi macun okudum internet uruju iyi gwlirmiki ne surubu aldiniz birde isim paylasiluyormu bilmuyorum ama
Poyrazduygu Biz akden8z anemisi tasiyiciyiz kanlarimiz asiridusuk ama sebebi nu olamaz sanirim doktorun hep dddigi ac birak puturluyu hep teklif et bugun yemezse yarin yiyecek yada 3 hafya kilp kaybeder dio nasil ac birakayim birdr korona oldu
Poyrazduygu kuzey-21 cok zor cidden benim bebegimde yiyordu 1 yasa bir girdik pir girdik cok zorlaniyorym agzindan cikariyor heryer batiyor yesindr batirsin heryeri ama boylr sinir oluyorum birseyler hazirlqmak bile heveslendiyor beni