Happybaby2 Hanımlar oğlum 9.5 aylıkken ilk dişi çıktı şuan 14 aylık benim sorum şu çıkan ilk diş üstten tam ortalı cıktı büyüdü normalde iki diş olur ya bunda tek diş ortada düzelir sandık da doktora da goturucez aynı durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı