Dogasever Nisakus25 Doktorumuz yazdı kızıma 1 ay önce hasta olduğunuzda kullanın dedi bağışıklığı güçlendiriyormuş ve doğalmış. 1 hafta önce grip olduk kullandık 3 günde toparlandık hepimiz.
Alpler2020 Hasta olcak gibi hissettiğinizde verebilirsiniz.yada haftada bşrkaç gün bebeğinizn yaşına göre damla sayısını ayarlsyıp verebilirsiniz.mesela 2 yaşa günde üç kere 10damla veriyorum(doktorumuz söyledi hasta olduğunda)
gozde02 Alpler2020 benim çocuğum için de umca damla verildi her öğün 10 damla mi acaba (sabah 10 akşam 10 damla şeklinde mi) eczanedekiler üzerine yazmamışlar da