Bebeğim 33 günlük karnı tok,gazı çıkmış, altı temiz ama ağlıyor ne yapabilirim?
Birde kucağımda yada omzumda uyuyakalıyor tam yatağına yatırdığım anda uyanıyor tabiki daha erken diyeceksiniz biliyorum ama merak ediyoru bebeklerde uyku düzeni az çok ne zaman oluşuyor?Tam uyuyor gaz çıkarayım derken uyanıyor birde gaz ne zaman düzelir kendi çıkarmaya başlar?