Esraok Kızlar 6 aylık bebeğim salincaktan düştü biraz ağladı sadece 10 dk falan 2 saat uyutmadim sürekli gözlemledim birşey yok gibi ama içimde hala şüphe var bişe olurmu nolur akıl verin
Yamacbatin Esraok 2 saat uyutmayıp bu süreçte kusma şaşı bakma gibi sorunlar olmadıysa sıkıntı olmaz canım . Benim bebeğimdede çok olmuştu
Gokcemcelik Esraok icini rahat tut kafatası suan cok esnek 3 karış mesafe cok yüksek degil cok geçmiş olsun . 2 yaşına kadar kafatası esnek oluyormus . Ama bugün gözlemle . Gerekirse gece uyandır durumuna bak cok geçmiş olsun
Ee011 Esraok benim oğlum da 4 aylıkken hamağı sallarken koptu bir anda savruldu şükür bişey olmadı evde oldu tabi olay