Bebeğim 2. Antibiyotiğini içiyor. Boğaz enfeksiyonu olmuştu doktorumuz hiç bahsetmedi. Ama burada çok duydum ve gördüm merak ettim antibiyotik kullanım sonrası probiyotik vermelimiyim bebeğime kafam karıştı çok yardımcı olabilir misiniz. Faydalı mı kullanılması şart mı kullanılmazsa ne olur