Kızlar doğum yapalı 48 gün oldu bilek agrısı için fiziğe gittim kanımda enfeksiyon çıktı. enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdi emzirdiğim için ilaç veremezmiş. Kadın doğum verir mi? Bira da korktum enfeksiyon geçer mi normal mi doğumdan sonra olur mu ?