Aygulzumra Trendyol ama stok yok uzun süredir, stok gelince mutlaka alın eski lekeleri filan da çıkarıyor,bi gece ılık suda bekliyo çamaşırlar o toz ile, sonra 40ta filan yıkıyorum baya temiz oluyo, anlık lekeler in e bebek markalı leke çıkarıcı var o da güzel ama çıplak elle çok dokunmayın kötü olmuştu elim onun yüzünde kurudu gitti baya