Gecmis olsun insallah hemen iyileşir. Benim bebegim de 2 doz olmasina ragmen gecirdi cok zordu kilo kaybetti, yeme duzeni bozuldu, sirf yesin diye video izleterek yemek yedirmeye basladim alisti vs vs derken hala o kiloyu da toparlayamadi kac ay gectiyse de. Kısacası cok yıpratıcı oldu bizim. 1 hafta kadar sürmüştü ishal kusma arada azalip tekrar çoğalmıştı falan.