Ozlm007 Edagg biberiye çayı içilebiliyor hem ödem attırıyor hemde süt arttırıyor internette de böyle yazıyor arkadaşım normal kilosuna bu çayla geldi sporla destekledi tabi ki
Karakayasveet05 Bazıları iciliyo bazısı iciliyo ben.ictim ama en çok tarçınlı türk.kahvesi içtim arada yeşil çay içtim.