Ebruemir19 canım bebeğin hasta diye düşünüyorum aşı kaynaklı olsa bile ilk gün en yüksek sonraki günler daha az ateşli olması gerekirdi tersi olmuş sizde doktora götürün devam ederse ama ateşi çok yükselmemiş anladığım kadarı ile kalın giydirmeyin biraz serin tutun ve ateşi doğru ölçtüğünüzden emin olun. Ateş düşürücüde 38 i görmeden vermeyin derim 37 dereceki sıcaklığa ilaç verilmez zaten