Merhaba anneler ve ebe,doktor,hemşireler
Özellikle böyle başlamamın sebebi bu durumu ancak yalanlar ve doktorlar ebeler bilir.
Bebeğim şuan 7. Buçuk aylık 1 buçuk aydır falan emmiyor memeyi braktı ama ara ara göğüslerimi çekiştirip duruyor emzirmek istiyorum ama sütün artık zehirler vs diyip izin vermiyorlar doktora da gittik ili defa hastaydı sütümü sormak akışına gelmedi ama yinede Danışacağım o zamana kadar burdan bilgisi olan yazabilir mi sizce mümkün mü böyle bir şey ?