Mavis34 Covid de geliyor aklıma acaba mi diye. 38 civarı oldu ateşim. Kusma yok hafif mide bulantısı ve ağrısı, ishal orta seviyede var bir de her yerim ağrıyor. Şuan aşırı kötü değilim öyle tarif ettiğiniz gibi ama ağrılara dayanmak zor oluyor. Emzirdigim icin parol dışında agri kesici içemiyorum