Merhaba güzel annelerim Bi konuda çok acil bilgilerinize ihtiyacım var 6 aylik bir oglum var bundan iki haftasına kadar hersey çok güzeldi asiri iştahı vardı ne gorse ağzına götürmek istiyordu onu ek gıdaya mükemmel hazırlamıştım aslında sonra rahatsızlandı ne olduysa iştahı kesildi göğsümü dahi tutamaz oldu günlerce hicbirsey yemedi bende bu duruma dayanamaz oldum goguslerim şişti artık ve ateslenmesi huysuzluk da vardı herkes erken dis çıkarıyordur dediler ama dayanamadım hastaneye götürdüm doktorda üsutmus dedi ilaç yazdı huysuzluk falan gitti ateşi hala ara ara çıkıyor ama hicbirsey yemek istemiyor ne versem midesi bulanıyor kaşık mama kullanıyordum şuan midesi bulanıyor meyvelerdende öyle nolur bu sorunu yaşayan ya da tanık olan varsa bana akil verebilir mj o aç kaldıkça kahroluyorum