Ek gıda şuan bizim için erken 3. Ayimiza girmek uzereyiz fakat merak ettiğim konu ben kızımı emziremiyorum sütüm yeterli değil elimden geldiğince emzirmeye çalışıp Aptamil ile ilerledim doğduğu zamandan beri mama ile ilerleyen anneler ek gıdaya ne Zaman geçiş yaptınız ya da ilk tadimlara