daha 20 gunluktu orta kulak iltihabı oldugunda suan 5.5 aylik yine oldu. antibiyotikle geçiyor tek yolu o. ama benim bebegim antibiyotik içmediği için suan antibiyotik iğne vuruluyor 5 gun bacaktan. yıkamaktan oldugunu düşünüyordum kulagina su kaçıyor diye ama cok sebep var. mesela bebeğinizi yatar pozisyonda emzirirseniz, gripse, burnunu serumfizyolojikle yatar pozisyonda temizliyorsanız, serumfizyolojigi fazla tazikli veriyorsanız hepsi orta kulak iltihabı yapıyor. cok zor, Allah yardimciniz olsun. buna ek ateşle devam ediyor antibiyotikle 1 haftada geçiyor genelde ama çoğu zaman 15 gun suruyor. gecmis olsun