ellerimtombik1 Burdan da görüyorum instada da görüyorum iyazıyorlar “diyenlere aldırıl etmeden kucağınıza alın” aldım hep kucağımda 9 aylık bebek 10 kilo inmiyor şimdi kucağımdan bel fıtığı olacagım az kaldı keşke alışmadaydı almasaydım kucağıma çok diyorum bebek arabasına bile binmemeye başladı kucak istiyor Şaştım kaldım ne yapacağım
AnnaKurt ellerimtombik1 Bebek bu nereye alışacak tam olarak. 1 yaşından sonra kucağıma gel deyince de gelmiyor merak etme
Sunlight ellerimtombik1 Ne demek keşke alışmasaydı. Annesinin kucağına alışmayacak da kimin kucağına alışıcak. Bi süre sonra yalvarsanız da gelmiyor kucağa merak etmeyin. Annesinin kucağından yoksun olmasındansa beliniz ağrısın bişey olmaz
lalbg ellerimtombik1 eskiler maalesef çok sevgi veremeden büyütüyomuş. Kucağa alıştırmamalarının sebebi de sürekli bebekle ilgilenmek yerine daha çok iş yapmak. Bebek tabiki anne kucağına alışacak zaten 1-2 ay sonra yalvarsan da kucağına gelmiyo. Ayrıca o aylarda anneye ekstra düşkünlük oluyo ondandır.
171780xx Bunu söyleyenler acaba çocuklarını nasıl büyütmüş çok merak ediyorum. Kucağa alıştırma , ayağa alıştırma , mama verme vs. Çocuk ağlamaktan helak oluyor nasıl kucağıma almayacağım ki onu .
Busesrkan Haklısınız.benim kızım 2 yaşında kucaktan inmiyor üstüne üstelik vana aşırı düşkün oldu.bensiz hiç birsey yapmıyor benden ayrılmıyor.9 aylık Bi kızım daha var onu alıştırmadim kendi uyur kendi uyanir.oturuncs kendi kendine oynar.mutlu cocuk 😁
ellerimtombik1 Busesrkan bir tek siz hak vermişsiniz ama benim demek istediğim de bu aslında hep ben hep kucak tuvaşete 2 aylık iken de zor gidiyordum hala zor gidiyorum halbuki biraz daha yerde dursa birilerinde durmuş olsa kendisi de daha mutlu iyi olacak ben zorla gidiyorum bir sürü ağlıyor yere koyunca e artık oturuyor çok degil azcık oyunca baksın istiyorum oynasın gülsün 7/ 24 zaten onunlayım buradakiler bebeğimi çöpe atıyorum muamelesi yapıyor
ellerimtombik1 Busesrkan bir tek siz hak vermişsiniz ama benim demek istediğim de bu aslında hep ben hep kucak tuvalete 2 aylık iken de zor gidiyordum hala zor gidiyorum halbuki biraz daha yerde dursa birilerinde durmuş olsa kendisi de daha mutlu iyi olacak ben zorla gidiyorum bir sürü ağlıyor yere koyunca e artık oturuyor çok degil azcık oyunca baksın istiyorum oynasın gülsün 7/ 24 zaten onunlayım buradakiler bebeğimi çöpe atıyorum muamelesi yapıyor
watermelonlove ellerimtombik1 Kucağımda olmayacaktı da nerde olacaktı onların ki boş laf eskiler iş güç yapmaktan çocuk mu görmüşler sevmişler iyi ki de almışım diyorum onun sığınağı benim benim kızımda 1 yaşına girecek şimdi bile gece uykudan uyansa beni istiyor koynumda sakinleşiyor keşke bazen babasında da uyusa diyorum zor oluyor gece hep beni istemesi ama bazen de mutlu oluyorum gün içinde birinin kucağında bensiz fazla durunca beni görünce beni istiyor benim hoşuma gidiyor bu
Bebegimm1 ellerimtombik1 benmki 6 aylikken 10 kiloydu cok da severek isteyerek tasidim 11 aylik olana kadar kanguruda keyfi sekilde tasidim artik kanguru tartmayinca mecbur araba kullandim.suan 1.5 yasinda hala kucagimda isteyerek severek tasirm benm bebegimin bu zmanlari geri gelmicek.ve yeni doganken biz esimle kucagimizdan indirmezdik koynumuzda uyusun diye şunu da eklim alisma gibi bir sey olmadi biz kendimiz bu sekilde yapiyrz surda bi kac sene ye belki onu bile istemicek bu arada 45 kiloyum benm cocugum bana hic agir gelmiyor niye bilmiyorum 😁 bol kucaklayin cidden cok guzel zamnlar ya keske yeni dogan olsaydi da koynumda uyutsaydim saatlerce
Canannk ellerimtombik1 2.5 aylığız bütün günümüz kucakta geçiyo desem yeri uyurken bile kucağımda uyuyo hep asla ne beşik nede başka bir yerde uyumuyo beşiğe koyduğum an kıyametler kopuyo ve susturmam uzun zaman alıyo dışarı çıktığımız zaman bile bebek arabasında asla durmuyo hep kucak herkes alıştırmışsın kucağa diyorlar ama kimseye kulak asmıyorum bebeğim ne nasıl isterse öyle yapıyorum
Dondurmalikahve ellerimtombik1 Şu an çok yanlış düşünüyorsunun. Aksine iyi ki kucağınıza almışsınız o sevginizi hissetmiş sizin kokunuza yakın olmuş ve merak etmeyin biraz daha büyüsün yürümeye başlasın gele ki bu sefer kucağınıza gelmek istemeyecek. Hatta bu sefer diyeceksiniz ki neden kucağımda durmuyor.
Nurgr ellerimtombik1 çocuktan çocuğa değişiyor bence canım ilk 6 ay kucağımdan inmeyen bebeğim oturmaya başlayınca kucakta durmak istemedi şimdi 11 aylık kucağıma alınca iktiriyor beni ve herkesi 😅
Busesrkan ellerimtombik1 aynısını ben çektim hala çekiyorum.inanin ki 2 yaşında kızım hala nefes alamiyorum.ne Bi tuvalet ne birsey oyuna oturursam oturuyor be. Oyundan kalktığım an oda kalkıyor.yemek yapıyorum ayağımın dibinde ağlıyor.ama 9 aylık bebeğim dediğim gibi kucağa alınmadı bu yüzden at.onune Bi oyuncak o kendi kendine oynar..kendi uykusu gelince yatar uyur..öyle kucak falan bilmez.insanlari bilmem ama geçmiyor yani 3 yaşında. Sonra belki kendi başına birsey yapar diye umut ediyorum.
Asl90 ellerimtombik1 zamanla düzelecek merak etmeyin benim oğlumda öyleydi Şimdi istesemde gelmiyor bol bol kucağa almaya devam demkki ihtiyacı var
Mavis34 ellerimtombik1 eskiden güvenilir ve kalabalık aileler.iconde çocuklar bırakılmış hep oyun arkadaşı varmış çocuk rahatmış annelerde tarla ev işi vs çocukla uğraşmak yetine ev işleriyle uğraşmış. O sevgi acligiyla büyüyen nesillerin şimdide fazla sevgiden şımarık talepleri bitmeyen memnuniyetsiz çocukları büyüyor. Tabiki kucağa alacaksın seveceksin onunda dozunu iyi ayarlayacaksın şimdi sana ihtiyacı var 2 yaşında hic bir çocuk kucağa gelmiyor ozgurluk ilan ediyorlar az sabir