7 .9.20 doğumlu benim oğlumda .. suanda aynı durumdayız,aramızdaki tek fark benim oglum ek gıdaya başladığı günden beri hiç birsey yemek istemiyor yemiyor. Tek gogusle büyüttüm ve artik yok denecek kdr az bıraktırma ya calisiyorum 3 4 gündür. Toz zencefili macun gibi yapıp islatarak suruyorum meme ucuna acı oglum vs diyorum gunduzleri acı oluyor ama geceleri tatli diyorum. Gece kesmedim çünkü üzülüyorum gunduz belki yemeye başlar diye denemek istiyorum bakalim