Rdn Evet sıkıyorum gayet de geliyor şükür. Normalde benim sütüm tazikliydi bebeğim bi kaç cekmesinde ağzına kendiliginden fışkırırdi😂o yok sanırım şimdi. Belki de dinlenmiyoruz ondan, çünkü dinlenme, uyku aşırı güzel süt yapıyorum. Zamanın varsa tavsiye ederim canım 🥰🌼🙏🏻