Kızlar 1. Yaş doğum günü evde kalabalık aile ortamında yaptık. Ancak şuan evde yapmak istemiyorum aile arasında birşey olsun diyoruz ancak zaten eşimin ablaları eşleri çocukları 10 kişi bizdendir 9 kili etti 19 hazırlık yapacak vaktim yok oğlum hiç durmuyor. Eşime ailemizi alıp mangala gidelim dedim ancak o da maliyetli. Kafamda deli sorular 🤦🏼♀️