Zeynepfatmamahmut
Akşam neşesi. 🥰
Yoğunluğunuzu azaltıp (Biliyorum, çok zor.) çocuğunuzun şarkılarını daha fazla dinleyin derim. Kesmek için bir şey yapılması doğru olur mu bilemiyorum. Benimki de o aylarda ve mırıldanıyor.
Yardımcı olamadığım için üzgünüm. Sevgiler…