Babymommssss Kızlar merhaba https://imgyukle.com/i/VFlQZ8 Ayak bileğimi kapıya çarptım hastaneye gittik ama kırık çatlak yok dediler . Ama o kadar şişti ve morardı Şişti ki duramıyorum ağrıdan 🥹 Ne iyi gelir acaba bu kadar morarması normal mi
AyseNr01 Gercekten kırık çatlak yok mu. Bu kadar sismeso normal degil cunku. Buz koyun yada viks varsa surun.
Babymommssss AyseNr01 valla doktor sağolsun baktı bişey yok dedi gönderdi 😅 Ayağımdan iki tane var ve tüm ayağım nerdeyse morardı bende anlamadım
AyseNr01 Babymommssss Nasil yani film falan cekmedi mi. Kırıgın en önemli belirtileri şisme ağrı morarma üstüne basamama.