efeninannesi06_ ben de paxera on mg kullanıyorum bebegim premature dogdu aniden 1800 gram dogdu bebek kucuk diye kafayi sıyırdım ilk iki hafta biseyim yoktu sonrs cok ciddi depresyona girdim. İlk iki hafta sut verdim bebegime sonra psikiyatriye gittim ilac baslandi veremiyorum simdi mama aliyor, sutum cok az arttirmaya calisiyorum duzenli sagmaya basladim insallah artar 2 3 aylik psikiyatrik tedavi surecim var doktor ilaclari kesince emzirebilirsin dedi, insallah ondan sonra sut verip emzirebilirim bebegimi. Cok sukur bebegim de büyüyor. Kendinizi salmayin ve asla pes etmeyin bu gunlerde gececek elbet