Merhaba lüften bilgilerinizi paylaşır mısınız dün bebeğim gece bianda öksürmeye başladı 7 aylık boğuk bi şekilde öksürüyordu sabah hastaneye götürdüm doktor antibiyotik verdi ama daha hızlı iyileşmesi için evdede bişeyler yapmak istiyorum önerilerinizi yazar mısınız