Buketsu06 canım bende 20 küsür kilo aldım kendimi beğenmemeye başladım ve nefes almakta bile güçlük çekiyorudm ilk defa bu kadar kilo aldım çünkü sonra bi gün diyetisyene gitme kararı aldım be 1 ayda -7 kg gitti dedim demekki sen başarırsın yaparsın sonra izne gittik 1,5 ay bi süre kaldım saldım kendimi şimdi yine başlicam hamile olmadan önceki kilomdan -5 kg daha hedefledim sadece kararlı ol inan ki veriliyor benim oğlum da 10 aylık artık yediklerime ilk günkü kadar dikkat etmiyorum her şeyi yiyorum mercimek çorbasına kadar gayet de doyuyor mama aldım sütüm azaldığı zaman veririm diye gerçi mamayı içmiyor ama bazen gece uyurken veriyorum onnn dışında çocuk ek gıdayla da zaten illaki doyuyor Leslie +diyet yap verirsin ki ben daha zor olan sporları yapıyordum leslie basit geliyordu growwitcho var yap onu tavsiye ederim ben 2 ay yapsaydım şimdiye dal gibi olurdum 😀😀😀