Tazeeanneecik Minikmucizem_10 aynı inan ki aynı tv da çare degil ki çare tv olsun asla istemiyorum ve artık çocuğum sıkıntıdan ne yapacağını şaşırdı tek sorun şu ki bizim burda yarım gün kreş asla yok sabah 9 akşam 15.30-16.00 gibi bitiyor çok fazla degil mi sence de
Minikmucizem_10 Tazeeanneecik Yok bence gayet uygun saatler.Ben de 6 aydan sonra saatleri uzaticam.Inan bi zaman sonra kendi okuldan cikmsk istemiyecek.Evde sıkılıp aglayacagina yada tv izlehecegine okulda sosyalesmesi daha iyi.
Minikmucizem_10 Sunay10 Konusmasi yeni yeni basladi.Istediklerini parmak isaretiyle gosteriyor cogu zaman.Tek cocuk.Evet yaşı ufak ama evde yalniz sosyalesmesi ve gelisimi icin erkenden gondermek istedim.Evde cok sıkılıyor.