biruykusuzanne 5 günlük bebeğin var evin derecesini bilmiyorum ölçmek için aletim yok ama havalarda sıcak nasıl giydirmeliyim bilmiyorum tecrübeli anneler yardım ederse sevinirim
Deletedmom0099 biruykusuzanne zıbın üzerine ince penye uzun kollu yeterli olur ama terleyip terlemediğini kontrol edin mutlaka şuan vücut ısısı dengesini koruyamaz cünkü sırtı ve göğüsü soğuk olursa üşüyor demektir
Seymanurrrrr biruykusuzanne yaşadığın yere göre degişir biz diyarbakırdayız klimanın olmadıgı odalarda zıbınla klimanın oldugu odada ince uzun kollu zıbın altına bacaklı giydiriyorum
Azraadaa biruykusuzanne zibin ince uzun kollu ve ince pijama giydiren yeterli olur bence. Oglum agustos ayında doğdu doktor bu şekilde önermişti.
Keremikoo biruykusuzanne yenidogan icin sizin giyindiginizin 1 kat fazlasi yeterli olur. Kendinize gore bakin dereceniz yoksa. Birde usuyup usumedigini ensesine gogsune bakarak anlayabilirsiniz, elleri ayaklari soguk olur cunku.
biruykusuzanne Seymanurrrrr ordudayım ama havalar sıcak yaz ayı tabi. Bir tane ayaklı giydiriyorum üstüne çorap ve normal hastane çıkışı giydiriyorum penye battaniyeye satıyorum annem yine üstüne ince penye battaniye koyuyor üşür diyor zıbını da oluyor tabi altında
biruykusuzanne Azraadaa zıbın+ uzun kollu üst+ iki tane ayaklı pijama giydiriyorum çorap oluyor ayağında penye battaniyeye satıyorum birde annem üstüne ekstradan bir ince penye battaniye daha koyuyor
Azraadaa biruykusuzanne cook kalın kuzum pişer isilik olur bebis. Ben zibin uzun kollu ust ve uzun pijama giydiriyordum Müslin battaniye ile sariyordum o kadar. Agustos olmasına rağmen doktor gayet iyi başka bisey giydirme diyordu. Suan daha sıcak havalar. Bi tık hafiflet bence canim benim.
biruykusuzanne Azraadaa çok teşekkür ederim canım öyle yapayım bu gece dediğin gibi yatırayım göğsünü falan kontrol edeyim ona göre üşürse arttırım
biruykusuzanne Keremikoo kendime göre bakıp anlayamıyorum emin olamıyorum bide daha 5 günlük hasta ederim diye korkuyorum 😔
Keremikoo biruykusuzanne korkmayin terletip sogutmaktan korkun asil oyle hastalanir cocuklar. Icine bir zibin ustune uzun kollu ince ust altina patikli alt giydirseniz gun icinde yeterli gelir. Gece yatarken de ince penye battaniye isinizi gorur. Eger biraz serinse ev ici kendiniz ortunuyorsaniz onu bir tık daha kalin ortuyle sarin.
biruykusuzanne Hellomoto klima yok ama evimin sıcaklığını göz önünde bulundurarak tek zobınla üşür kuzum çok küçük çünkü daha
Hellomoto biruykusuzanne oyy yavrum biliyorum küçük endişe ediyorsun ama pişmesin bebek ince uzun kollu giydirip üstünü ortme o zaman nasıl alışırsa öyle gider sonra biraz ince giydirince hemen hasta olur çok uğraşırsın
biruykusuzanne Esra111 bir planım yok tecrübeli annelerden fikir almak amacım… Bilsem sormazdım zaten… Kışın da şort giydiricem
Lina123 biruykusuzanne termometren olmadığı sürece hep bu sıkıntıyı yaşarsın . Önce onu almalısın . Ben hep dereceye göre giydirdim . Kasım 1 de doğru kışın BİLe atlet üzerine uzun kollu tulum giydirdim yada üste uzun kollu zıbın altta normal penye pantolon . Zıbın değilse .. yani 2 kat falan giydirmeyin kışında ..