ilknurdnc68 22 gündür doğum yaptımsezeryan oldm ateşim var sag gögüsüm cok acıyor dokunamıyorum çok halsizim ayagada kalkamıyorum neden birden böyle oldu ? ne yapmalıyım
Zeynep42 ilknurdnc68 canım büyük ihtımal mastit olmuş gögüsün yani süt tıkanması bi acile gıt gecıkmeden ve o acıyan gögsünü bol bol sagki süt kanalların genişlesin açılsın
Esraacr ilknurdnc68 Acile git ateşiini düşürsünler ben 40 derece ateşle gitmiştim antibiyotik kullandım bide bol bol o göğüsü verdim sağma yaptıgım da sütüm gelmiyordu sadece. Bebeğim rahatlattı beni cok zor birsey allah yardimcin olsun
Eymeniim Canim aynı şeyleri yaşadım sezeryan olup hastaneyede gittim bu sebepten lohusa humması olabilirsin mastitte doktor bana minoset verdi baya iyi geldi cok faydasını gordum ateş düşürücü oluyor kendine gelirsin
Devushka ilknurdnc68 mastit olmuşsunuz o da enfeksiyon ateş yapar geçmiş olsun o şekilde emzirmeden dr a gidin sütten bebeğe geçebilir