Nrgyslmn Bebeğiniz için en doğru kararı siz vericeksiniz ,her bebek farklı sonuçta .Tatil nedeniyle köye gittiğimizde bende sma bulamadım Aptamil aldım ağızında pamukçuk oluştu ve ishal oldu ,içmemesi de cabası . Deneyin illa doğru mamayı kendi seçer . Hipp 2bizde gaz yaptı ,Bebelac aynı şekilde ve içmek istemedi sürekli döktüm ,Golden goat çok iyi fakat rakamlar çok yükseldi . 20günde 800gr bize tam geliyor.