Arkadaşlar bebeğim 10 aylık olduğundan beri aşırı huzurusuz hep mırıldanıyor herseye ağlamaya başladı bide daha baybay gel gel gibi şeyleri hic yapamıyoruz sadece tutunuyoruz bu ayda böyle huzursuz olmaya başlayanlar varmı ne yaptınız dişte çıkıyor ondan olabilir diye düşünüyorum:(((