Tr123456 Bebegim 16gunluk ve 16gunde sadece 3defa kakasini yapti. 5gunde bir yapiyor o da cok katı bir şekilde parmak ucu kadar. Artik delircem ya normal mi bu durum. Anne sütü almiyor sütüm gelmediği icin
Tazeanne0650 Tr123456 3 gün ve üzeri yapmazsa kabızlık var demektir bir an önce doktora götürün derim
EymeninAnnesi25 Doktor a götürün ilerleyen zamanda makat çatlağı olabiliyor aynı durumu bende yaşadım bebeğim kolikti simdi de kabızlık sorunumuz halen devam ediyor artık ne yaptıysa 5 günde bir 6 7 güne kadar çıkıyor diyebilirim 😔 bu da canımı çok sıkmaya başladı