ELaaaedaa Kızlar merhaba 1 buçuk aylık bebeğim ağlıo gaz var kakasını yapamıo dıyoruz biraz önce acilden geldik kakasını yapması için jel sıktık yalnız makat kakasını yaptığında genişledi acaba omu yırtık diye ağlıo huzursuz
Gmze34 ELaaaedaa gecmis olsun, bicak kesiği gibi oluyor ince cizgi gibi bazen kanayabiliyor krem kullanin catlak olmasada o bolgeyi yumusatir catlak olmasina engel olur..
Gmze34 ELaaaedaa hamak gaza cok iyi geliyor 7,8 ay hamakta uyuttum gece gündüz onunla gecti uykuya, ebebekten almistim..