minnos004 Iyi akşamlar güzel anneler. Kizim 7 ay 23 günlük. Yaz geldiğinden beri çok az işiyor sürekli su da teklif ediyorum. Ek gıdaya geçtik ama hiç yemez. Anne sütü alıyor arada karpuz suyu şeftali yer. Saat akşam sekiz de altını değiştiririm sabah saat 7 e kadar sabah değiştirince o bezi akşam a kadar değişmesem de dolmuyor. Doktora götürdüm sorun yok sıvı ver diyor ama suyu çok icmez. Bebeği benim gibi olan var mı. Kaka yoksa 24 saatte iki bez yetiyor bezi primanin son serisi
gzmemr minnos004 oğlum odur 9 aylık aynen sizinki gibi çişli bez sayısı azaldı ek gıdada yemiyor pek ,suda içiriyorum arada … ter yoluyla atıyor galiba
ayseeeasln21 minnos004 10 aylığız Cişli bez sayımız 5-6 falan ama kızım çok su içiyor wee babynin pipetli suluklarindan aldım oyuncaklarının arasında duruyor kendi istedikçe içiyor 24 saat içinde o sulugu 6-7 kez dolduruyorum
Ucansupurge minnos004 10,5 aylık kızım günde neredeyse 1 suluk su içiyor, çorba içiyor, 2-3 kez emiyor dediğiniz gibi 2bez çıkıyor. Prima premium care kullanıyorum oda tam dolmuyor bazen. Terleyerek atıyor diye düşünüyorum😇
Aysekkk Yaz geldiğinden beri benim bebeğimde öyle bende korkmuş sormuştum normal dediler ama sıvı ve süt ağırlıklı besliyorum yine de 2 bez yetiyor bütün gün
AyseNr01 Benim oğlumda aynıı ama ben şüphelenip doktora götürmedim hatta çok işemiyor diye bez takmadığım bile oldu. Bu arada suyada çook düşkün emmeyede. Kaka yapmadığı sürece bezimiz hiç dolmuyor. Havalarda sıcak ya terliyor falan diye düsünüyorum.
minnos004 AyseNr01 vallah ben çok pimpirikli yim 😂 geçen gün doktor baktı kurtuluş yok birde bobreklerine baktiralim diyip ultrason için sıra verdi.
Biyologmom Kızımında çişli bezi azaldı ama pişik olmasın diye ben en fazla 4 -5 saat sonra temizde olsa değiştiriyorum.
ayseeeasln21 minnos004 evet gerçekten o suluk sayende bu kadar su içiyor normalde biberon ile verirdim ama baktım kendi başardığı zaman daha çok yapmak istiyor