6 aylık kızıma bugun 10 kaşık civarı bu mamadan verdim, aşırı şekilde gaz yaptı. Yarın kızım annemle 4 saat bensiz kalacak meme delisi, aptamil vardı evde ondan içirteceğim yarın aç kalmasın diye. Başka ne yapabilirim lütfen fikir verin çok üzgünüm şuan ağlaya ağlaya uyudu çok gaz yaptı 🥺