Kızım 1 yaşında 1 aydır oda yapıyor bu süre zarfında kendine vurma bize vurmaları vs normal bir durummuş fakat bu süreçte gülmek vs kesinlikle yapmamalı (oyun sanmasınlar) dikkatini dağıtmak önemlidir o an dikkatini dağıtıyorum unutuyor böyle böyle geçicek,